środa, września 26, 2012

Paczka od Skworcu:) kawa orzechowa :)



Właśnie odebrałam paczkę od SKWORCU
pierwsze na co się rzuciłam wręcz to była kawa orzechowa:) otworzyłam paczuszkę z kawą i uniósł sie aromat orzechów mmmmm pycha!
z racji tego ze jestem uzależniona od kawy i nie wyobrażam sobie dnia bez kilku kaw dziennie,tak dziś nie będzie inaczej:)
na drugi test poszła wiśniowa:)
Kawusie piję zawsze z mleczkiem ,bo nie lubię inaczej jednak wiśniową wypiłam bez i ku mojemu zaskoczeniu kawa bez mleka może być pyszna i taka właśnie jest:)
serdecznie zapraszam na stronke www.skworcu.com.pl/
gdzie można nabyć te pyszne kawy i nie tylko :)
w kolejnych postach pojawią sie także przepisy z przyprawami

Za paczuszkę bardzo dziekuję:)

Dla czytelników mojego bloga rabat na zakupy w sklepie 5% na hasło "klapouchy"
www.skworcu.com.pl






2 komentarze:

  1. Ja od nich polecam pomarańczową jest przepyszna drugi mój hicior to bananowa polecam spróbować kawy od Skworcu pije już ładnych kilka lat a ostatnio ubóstwiam ich cukier waniliowy tani i duży. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. :) ja też go znam :) i kupuję herbaty yerba mate. :))

    OdpowiedzUsuń